22 295 36 44

Dostawa i płatność

Ceny dostawy

Przegląd cen dostawy Płatność za pobraniem Płatność z wyprzedzeniem Darmowo przy zamówieniu powyżej
Firma kurierska DPD 17,9 zł 12 zł 330 zł
Poczta Polska 15,9 zł 12 zł 330 zł
Firma kurierska GLS 17,9 zł 12 zł 330 zł



Czas dostawy

Dla każdego produktu w naszym sklepie podajemy czas dostawy. Jeśli potrzebujecie dowiedzieć się, kiedy przesyłka zostanie dostarczona, znajdziecie termin dostawy przy każdym produkcie w tabeli „Jeśli teraz zamówię produkt, kiedy go otrzymam?“.

W magazynie: Jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 14 to towar wyślemy tego samego dnia i w ciągu od dwóch do trzech dni roboczych zostanie on dostarczony pod wskazany adres

W drodze: Produkt jest w drodze od dostawcy do naszego centralnego magazynu w Pisku w Czechach.Termin dostarczenia towaru do magazynu zawsze umieszczamy w tabeli dostępności, również z przewidywaną datą dostarczenia do klienta.

3–5 dni: Produkt jest dostępny u któregoś z naszych dostawców. Oznacza to iż 3–5 dni roboczych trwa dostarczenie towaru od naszego dostawcy do naszego magazynu, a następnie wysłanie go na Wasz ades.



Firma kurierska GLS

Firma kurierska GLS dostarcza paczki w ciągu 2–3 dni roboczych, od momentu ich odebrania z naszego centralnego magazynu w Pisku w Czechach. W dniu wysłania do Was paczki otrzymacie email oraz sms z numerem przesyłki oraz linkiem do strony internetowej firmy kurierskiej, gdzie możecie kontrolować drogę przesyłki.

Jak odbywa się dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską? Kurier przywozi paczkę pod wskazany adres dostawy w dni robocze zwykle pomiędzy godziną 8 a 18, Jeśli nikogo nie zastanie, to będzie kontaktował się telefonicznie. Kurier próbuje ponownie dostarczyć przesyłkę następnego dnia roboczego. Jeśli nawet wtedy nikogo nie będzie pod wskazanym adresem, towar powróci do naszego magazynu i zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Chcielibyśmy zwrócić uwagę na to, że nie jesteśmy w stanie zapewnić dokładnego czasu dostawy.

Prosimy o nie odbieranie widocznie uszkodzonej lub rozpakowanej przesyłki. W takiej sytuacji proszę koniecznie skontaktować się z naszym centrum obsługi klienta pod numerem telefonu +48 222 953 644, aby umówić się, jak postępować dalej.

Jeśli w ciągu trzech dni roboczych od otrzymania wiadomości SMS i e-mail o wysłaniu przesyłki nie zostanie ona dostarczona i firma kurierska się z Wami nie skontaktuje, prosimy o kontakt naszym centrum obsługi klienta pod numerem tel. +48 222 953 644

Przegląd cen dostawy Płatność za pobraniem Płatność z wyprzedzeniem Darmowo przy zamówieniu powyżej
Firma kurierska GLS 17,9 zł 12 zł 330 zł



Sposoby płatności

Oferujemy dwa sposoby płatności, ktćre można wybrać po podaniu danych adresowych.

Za Pobraniem: Płatność za pobraniem oznacza, że za przesyłkę zapłacicie gotówką bezpośrednio kurierowi, przy odbiorze paczki.

Płatność z wyprzedzeniem na konto: Jeżeli wybierzecie płatność z wyprzedzeniem na konto, otrzymacie po zrealizowaniu zamówienia dane do dokonania płatności na e-mail. Jako tytuł przelewu koniecznie trzeba wprowadzić numer zamówienia. Po otrzymaniu płatności na nasze konto zamówienie zostanie wysłane. Proszę pamiętać, że nie przyjmujemy płatności przekazem pocztowym. W przypadku, gdy nie otrzymamy przelewu w ciągu pięciu dni roboczych, będziemy zmuszeni anulować zamówienie.

Płatność kartą płatniczą/ przez PayPal: Jeżeli chcecie zapłacić przez internet kartą płatniczą lub z konta PayPal, proszę wybrać tę możliwość podczas wybierania sposobu płatności. Następnie potwierdźcie zamówienie i zostaniecie automatycznie przekierowani na stronę płatności.
Aby zapłacić kartą wpisz w lewej części strony numer swojej karty, termin ważności i kod CSC/CVV (ostatnie trzy cyfry podane na odwrocie karty). Następnie potwierdź transakcję, koniecznie wciśnij przycisk powrotu do sprzedawcy i na naszej stronie zostanie potwierdzone ukończenie zamówienia.
Aby zapłacić za pośrednictwem PayPal zaloguj się najpierw na swoje konto PayPal w prawej części strony z interfejsem płatności, skontroluj podane dane i potwierdź płatność. Następnie koniecznie wróć na naszą stronę, gdzie zamówienie zostanie ukończone.

Informujemy, że nasz sklep internetowy posiada polski rachunek bankowy w banku Pekao SA i nasi klienci nie ponoszą żadnych dodatkowych kosztów związanych z wykonaniem przelewu. Numer konta zostanie wysłany na e-mail po potwierdzeniu dostępności towarów.

sticky01

reklamacja bez obaw

Zadzwoń do nas,
a my po towar przyjedziemy
ZA DARMO

Więcej informacji
sticky02

30 dni na ZWROT PIENIĘDZY

Odbiór towaru
ZA DARMO

Więcej informacji

Menu

Zadzwoń +48 22 295 36 44

Ta strona wykorzystuje pliki cookies w ramach świadczenia usług. Możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce.